Radionica Trendovi i mogućnosti karijere u digitalnom marketingu

Prošlog četvrtka, 12. svibnja 2022., za studente Filozofskog fakulteta u Rijeci stručnjak za digitalni marketing  Andrej Tonković iz marketinške agencije Arbona održao je izuzetno zanimljivu radionicu Trendovi i mogućnosti karijere u digitalnom marketingu. Kroz zabavan kviz na početku radionice, studenti su pokazali poznavanje funkcioniranja raznih online kanala i društvenih mreža te ponašanja njihovih korisnika, a najuspješniju studenticu voditelj je prigodno nagradio. Potom je studentima kroz niz zanimljivih primjera iz prakse nastojao približiti mogućnosti koje pruža digitalni marketing, govoreći pritom o raznim trendovima, kanalima i platformama, istraživanju tržišta i ponašanju korisnika. Nakon toga kratko je predstavio Arbonine urede u Rijeci, Zagrebu i Varaždinu te najavio otvaranje ureda u Ljubljani. Studenti su pritom upoznati s potrebnim znanjima, mogućnostima zapošljavanja i uvjetima napredovanja u Arboni.

Radionica je održana u sklopu projekta Povijest, Povijest umjetnosti, Talijanistika, Germanistika – razvoj, unapređenje i provedba stručne prakse (PerPeTuUm aGile) Filozofskoga fakulteta u Rijeci, sufinanciranog sredstvima iz Europskog socijalnog fonda (ESF) – Operativnoga programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.